Otázky a Odpovědir
Objednání
- Jak zadám objednávku?
- Mohu si nechat objednávku doručit na jinou adresu?
- Mohu si objednávku vyzvednout?
- Přijde mi po zadání objednávky zpráva?
- Mohu svou objednávku změnit nebo zrušit?
- Mohu si objednat produkt, který už nemáte na webu?
- Mohu na velkou objednávku získat slevu?
- Jak zjistím, zda je produkt skladem?
Platba
Doručení
- Kolik stojí doručení mé objednávky?
- Kdy bude moje objednávka doručena?
- Jak zjistím, jestli je produkt na skladě?
- Kdo mi objednávku doručí?
- Co se stane, když v době doručení nejsem doma?
- Mohu si domluvit termín dodání?
- Můžete moji objednávku odeslat přímo do výdejního místa?
- Můj balíček nebyl několik dní skenován?
- Můj balíček byl doručen, ale nic jsem neobdržel?
Vrácení zboží
Vyzvednutí
B2B
- Jak mohu objednat jako společnost nebo instituce?<
- Bude se DPH automaticky přeúčtovat?
- Mohu jako společnost nebo instituce přidat referenci?
- Mohu jako společnost nebo instituce získat cenovou nabídku?
- Mohu jako společnost nebo instituce platit fakturou?
- Mohu jako společnost nebo instituce platit následně také fakturou?
- Mohu jako společnost nebo instituce získat slevu, když zadám velkou objednávku?
- Ztratil jsem fakturu, mohu si fakturu vyžádat?
Otázky a záruční lhůta
Objednání
Jak zadám objednávku?
Vložte produkt, který jste si vybrali, do nákupního košíku kliknutím na tlačítko „Vložit do košíku“. Poté klikněte na „Přejít k pokladně“, kde zvolíte možnost platby. Zadejte vaše údaje a postupujte podle pokynů. Vaše objednávka je dokončená až po kliknutí na tlačítko „Odeslat objednávku“.
Mohu si nechat objednávku doručit na jinou adresu?
Ano, můžete. Během objednávání nám můžete při zadávání osobních údajů poskytnout jinou adresu doručení. Faktura bude zaslána na uvedenou e-mailovou adresu. Zásilka bude obsahovat pouze produkty (bez faktury).
Do objednávky bohužel nemůžete přidat osobní zprávu.
Mohu si objednávku vyzvednout?
Ano, můžete. Klikněte sem pro podrobnosti o naší adrese a další informace.
Přijde mi po zadání objednávky zpráva?
Okamžitě vám přijde potvrzení objednávky. Pokud objednávku ihned zaplatíte, obdržíte ihned fakturu. Jakmile vaši objednávku předáme přepravci, pošleme vám potvrzení o odeslání zboží s odkazem na sledování Track and Trace.
Mohu objednávku změnit nebo zrušit?
Dokud jste za objednávku nezaplatili, není nutné ji měnit ani rušit. Jednoduše zadejte novou objednávku. Původní objednávka bude po několika dnech automaticky zrušena.
Pokud chcete změnit nebo zrušit již zaplacenou objednávku, doporučujeme vám co nejdříve kontaktovat zákaznický servis.
Mohu si objednat produkt, který už nemáte na webu?
Pokud si chcete objednat zboží, které již není na našich webových stránkách, doporučujeme vám kontaktovat zákaznický servis. Zjistíme vám, jestli bude produkt brzy opět na skladě.
Mohu si objednat na firmu?
Samozřejmě! Jednoduše zadejte do objednávky název společnosti. Sídlí vaše firma v EU, ale mimo Nizozemsko? V tom případě prosím vyplňte DIČ. Vystavíme vám fakturu s přenesením daňové povinnosti na DPH.
Mohu na velkou objednávku získat slevu?
Ano! Sleva se automaticky vypočítá v nákupním košíku.
- 0–4 produkty = sleva 0 %
- 5–9 produktů = sleva 5 %
- 10–19 produktů = 10% sleva
- 20 – 29 produktů = 15% sleva
- 30 – 49 produktů = 20% sleva
- 50 – 99 produktů = 25% sleva
- 100+ produktů = 30% sleva
Každá houpací síť, závěsné křeslo a stojan se počítají jako jeden produkt. Příslušenství se nezapočítává, ale není vyloučeno ze slevy. Sleva se odvíjí od běžné maloobchodní ceny. Akce a (balíčkové) slevy se nevztahují.
Jak zjistím, zda je produkt skladem?
Internetový obchod vždy zobrazuje aktuální skladové zásoby a ceny. Pokud na stránce produktu není tlačítko objednat, produkt již není na skladě.
Nemůžeme říci, kdy bude produkt zpět na skladě. Produkty jsou vyráběny v Jižní Americe, Asii a Evropě. Dodací lhůty jsou velmi těžko předvídatelné. Může to trvat týdny až měsíce. Doporučujeme proto zvolit alternativu. Produkty pro vás také nemůžeme rezervovat předem.
Platba
Jaké nabízíte možnosti platby?
V závislosti na zvolené zemi můžete platit následujícími způsoby:
Apple Pay: Zabezpečená platba pomocí zařízení Apple.
Kreditní karta: Zabezpečená platba kreditní kartou.
PayPal: Zabezpečená platba prostřednictvím vašeho účtu PayPal.
Bankovní převod: Zaplaťte bankovním převodem podle pokynů obdržených e-mailem.
BanContact: Zabezpečená platba prostřednictvím internetového bankovnictví vaší banky.
Belfius: Zabezpečená platba prostřednictvím internetového bankovnictví vaší banky.
EPS: Zabezpečená platba prostřednictvím internetového bankovnictví vaší banky.
Giropay: Zabezpečená platba prostřednictvím internetového bankovnictví vaší banky.
iDEAL: Zabezpečená platba prostřednictvím internetového bankovnictví vaší banky.
KBC: Zabezpečená platba prostřednictvím internetového bankovnictví vaší banky.
Klarna - Pay Later: Zaplatíte do 14 dnů po obdržení produktů.
Klarna - Slice it: Zaplatíte do 3 až 36 měsíců po obdržení produktů.
MyBank: Zabezpečená platba prostřednictvím internetového bankovnictví vaší banky.
Przelewy24: Zabezpečená platba prostřednictvím internetového bankovnictví vaší banky.
SOFORT banking: Zabezpečená platba prostřednictvím internetového bankovnictví vaší banky.
Mohu zaplatit po doručení?
Později můžete zaplatit pomocí služby Klarna. Klarna je k dispozici spotřebitelům v následujících zemích: Belgie, Dánsko, Německo, Finsko, Nizozemsko, Rakousko, Spojené království, Švédsko.
Firemní zákazníci mohou následně zaplatit pomocí Billie. Billie je k dispozici pro firemní zákazníky v následujících zemích: Německo, Nizozemsko, Rakousko, Švédsko.
Mohu platit na dobírku?
Na dobírku nenabízíme. Platba v hotovosti řidiči při předání tedy není možná. Vyberte si způsob platby po platbě nebo zaplaťte kreditní kartou, aby byl váš nákup pojištěn.
Jak funguje platba kreditní kartou?
Při zadávání objednávky zvolíte platbu kreditní kartou. V dalším kroku na zabezpečené stránce zadáte údaje vaší kreditní karty. Přijímáme všechny kreditní karty.
Jak funguje platba bankovním převodem?
Při zadávání objednávky zvolíte platbu bankovním převodem; na další obrazovce uvidíte pokyny k platbě, které vám po potvrzení objednávky pošleme e-mailem. Nyní můžete částku převést na náš IBAN. Uveďte prosím správné referenční číslo. Zpracování bankovního převodu obvykle trvá 1 - 3 pracovní dny.
Jak funguje platba Klarna Pay Later?
Prostřednictvím Klarna „Pay Later“ můžete objednávku zaplatit až poté, co ji převezmete a rozhodnete se ji ponechat. Tím pádem nemusíte platit za produkty, které vrátíte.
Placení pomocí Klarna je bezpečné a snadné. Platební údaje vašeho nákupu budou uvedeny na faktuře, kterou obdržíte od společnosti Klarna. Na zaplacení faktury Klarna máte 14 dní.
Klarna před schválením vašeho požadavku na pozdější platbu provádí kontrolu dat. Klarna dodržuje přísné zásady ochrany osobních údajů popsané v prohlášení o ochraně osobních údajů. Pokud vaše žádost o pozdější platbu není autorizována, můžete samozřejmě zaplatit pomocí jedné z dalších platebních metod.
S dotazy ohledně platby přes Klarna se prosím obraťte na společnost Klarna. Je to proto, že uzavíráte dohodu s Klarnou. My nemáme k vašim neuhrazeným částkám nebo platbám přístup.
Jsou všechny platební metody zpracovány stejně rychle?
Všechny objednávky zpracujeme ihned po zaplacení. Pokud si objednáte a zaplatíte v pracovní den do 16:00, odešleme zboží ještě ten den.
Zpracování objednávky zaplacené bankovním převodem obvykle trvá 1-3 pracovní dny. Chcete-li objednávku obdržet okamžitě, vyberte některou z metod přímé platby.
Doručování
Kolik stojí doručení objednávky?
⚠️ Update: Vaši objednávku odesíláme vždy ve stejný pracovní den. Doručovací společnosti také dělají maximum. Kvůli enormnímu vytížení doručovacích společností však může dojít ke zpoždění. Zejména u velkých boxů (houpací sítě) byste měli počítat se zpožděním.
Pokud po 5 dnech + běžná doba dodání nedojde k doručení, zašlete nám e-mail.
Čas doručení* | Cena poštovného* | Cena za vrácení * | |
1 den | Zdarma | Zdarma | |
1 den | Zdarma | Zdarma | |
1 den | Zdarma | Zdarma | |
1-2 dny | Zdarma | Zdarma | |
2 dny | Zdarma | Zdarma | |
2 dny | Zdarma | Zdarma | |
2-3 dny | Zdarma | Zdarma | |
2-3 dny | Zdarma | Zdarma | |
2-3 dny | Zdarma | Zdarma | |
2-3 dny | Zdarma | Zdarma | |
2-3 dny | Zdarma | Zdarma | |
2-3 dny | Zdarma | Zdarma | |
2-4 dny | Zdarma | Zdarma | |
2-4 dny | Zdarma | Zdarma | |
2-4 dny | Zdarma | Zdarma | |
3-4 dny | Zdarma | Zdarma | |
3-4 dny | Zdarma | Zdarma | |
3-5 dní | Zdarma | Zdarma | |
|
3-7 dní | 1050 Kč | 1050 Kč |
*Čas doručení: Za předpokladu normálního ruchu s našimi dopravci.
*Náklady na dopravu: Objednávky s hodnotou nad 750 Kč budou odeslány zdarma. Jinak 299 Kč.
*Náklady na vrácení: Objednávky s hodnotou nad 750 Kč lze zdarma vrátit. Jinak 299 Kč.
Kdy bude moje objednávka doručena?
Pokud jste objednávku odeslali a zaplatili ve všední den před 16:00, zpracujeme ji ještě ten den a předáme ji dopravci. Dodací lhůty pro jednotlivé země najdete ve výše uvedeném seznamu.
Zvolili jste platbu bankovním převodem? V tom případě předáme objednávku dopravci po obdržení platby. Obvykle to trvá 1 - 3 dny.
Na váš e-mail vám pošleme odkaz na sledování Track& Trace. Sledování Track and Trace se aktivuje poté, co je vaše objednávka naskenována v prvním třídicím centru. Obvykle k tomu dojde ve všední dny po 20:00.
Jak zjistím, jestli je produkt na skladě?
Stav zásob je uveden na stránce produktu. Pokud produkt není skladem, uvidíte na obrazovce nákupního košíku další zprávu.
Co se stane, když si objednám více produktů s různými dodacími lhůtami?
Počkáme na zkompletování objednávky, abychom vám ji mohli poslat najednou. Pokud si přejete obdržet jeden produkt dříve, zadejte dvě samostatné objednávky.
Kdo mi objednávku doručí?
Téměř všechny dodávky doručují společnosti DPD a GLS. Vaši objednávku doručí během dne na vámi uvedenou doručovací adresu.
Pokud se vyskytnou problémy s doručením, kontaktujte prosím přímo přepravce nebo náš zákaznický servis.
DPD DE: Navštivte webovou stránku, volejte na 225 373 373
GLS CH: Navštivte webovou stránku, volejte na 0344 800 4466
Co se stane, když v době doručení nejsem doma?
Pokud v době doručení nejste doma, přepravce doručí vaši zásilku do nejbližšího výdejního místa nebo přijede druhý den znovu.
Na oznámení zanechaném ve vaší schránce (popř. e-mailu) nebo na stránce sledování Track and Trace zjistíte, ve kterém výdejním místě byl váš balík uložen, nebo že ho přepravce doručí druhý den.
Za včasné vyzvednutí zásilky z výdejního místa odpovídáte vy sami. Pokud si zásilku nevyzvednete do pěti dnů, bude nám vrácena. Z částky, která má být vrácena, pak odečteme 299 Kč.
Mohu si domluvit termín dodání?
Vyhovět individuálním požadavkům na termín dodání pro nás bohužel není možné. Jsme plně závislí na přepravci a trase jízdy.
Ve většině případů vám sdělíme časový úsek, kdy bude přepravce zásilku doručovat. Poté můžete změnit pokyny pro doručení. Například povolení k ponechání na adrese nebo uložení ve výdejním místě.
Pokud dáte svolení k ponechání na adrese, jste za zásilku zodpovědní vy sami. Za chybějící, odcizené nebo mokré balíky nenese zodpovědnost ani přepravce, ani my.
Můžete moji objednávku odeslat přímo do výdejního místa?
Ano, můžeme. Při zadávání objednávky zvolte jako způsob dopravy „Dodání do výdejního místa“. U zadané adresy se zobrazí mapa s označenými výdejními místy. Klikněte na obrázek zvoleného výdejního místa a na „Zvolit toto výdejní místo“. Údaje se zobrazí na obrazovce a objednávku pak můžete odeslat.
Dodací adresa zůstává při potvrzení objednávky nezměněna, ale adresa výdejního místa je uvedena v Track and Trace.
Za včasné vyzvednutí zásilky z výdejního místa zodpovídáte vy sami. Pokud si zásilku nevyzvednete do pěti dnů, bude nám vrácena. Ze částky, která má být vrácena, pak odečteme 299 Kč.
Některá výdejní místa jsou o svátcích a během prázdnin zavřená. Je tedy možné, že výdejní místo nebude v době odeslání v provozu. V takovém případě balík automaticky odešleme na vaši domovskou adresu.
Můj balíček nebyl několik dní skenován?
Zkontrolujte svůj e-mail a složku se spamem a zjistěte, zda vás dopravce nepožádal o nové pokyny k doručení.
Vaši objednávku odesíláme vždy tentýž pracovní den. Někdy není balík naskenován ve stejný den, ale až o několik dní později v zemi určení.
Je dobré vědět, že sezóna houpací sítě se kryje s jarním vrcholem a obdobím dovolených. Na jaře mají dopravci extra vytížení, protože se objednávají velké zahradní předměty. V dodávce je prostě méně místa. I v létě, kdy řidiči dodávek jedou na zaslouženou dovolenou, je pro dopravce komplikované plánování. To může zpozdit váš balíček.
Pošlete nám e-mail pouze v případě, že ani po 5 dnech nedojde k žádnému novému skenování.
Můj balíček byl doručen, ale nic jsem neobdržel?
Někdy se stane, že vám přijde e-mail, že balíček byl doručen, ale nic vám nepřišlo.
Oficiálně se jako příjemce musíte vždy podepsat. V praxi někdy doručovatelé chtějí zvolit jiné řešení a ne vždy to předávají správně.
Proveďte následující kroky:
- Zkontrolujte svůj e-mail a složku se spamem a zjistěte, zda vám operátor neposlal další informace.
- Zkontrolujte, zda balíček nebyl vrácen a nebyl nám doručen do Nizozemska (návrat).*
- Zkontrolujte svou poštovní schránku, zda nemáte balíček nebo zprávu od dopravce.
- Rozhlédněte se po domě, abyste zjistili, zda balíček nebyl umístěn pod přístřešek pro auto nebo do otevřené kůlny.
- Zeptejte se členů své rodiny, zda balíček náhodou nedostali.
- Zeptejte se svých sousedů, zda balíček obdrželi.
Pokud se nejedná o výše uvedený případ, kontaktujte nejprve dopravce. Často vám mohou okamžitě pomoci. Například mají polohu GPS, kde byl stav změněn doručovatelem.
DPD DE: Navštivte webovou stránku, volejte na 225 373 373
GLS CH: Navštivte webovou stránku, volejte na 0344 800 4466
Nemůže vám operátor dále pomoci? Kontaktujte prosím naši zákaznickou službu na adrese.
Opravdu se balíček ztratil? Poté vás dopravce vždy požádá o vyplnění a podpis následujícího formuláře, aby mohl zahájit oficiální vyšetřování: formulář ke stažení. Vyplněný formulář již můžete odeslat, abychom mohli jednat rychleji.
* Byl nám balíček vrácen? Peníze automaticky převedeme zpět na váš účet do 10 dnů, o tom od nás obdržíte e-mail. Můžete nám také poslat e-mail s pokyny k opětovnému odeslání balíčku.
Vyzvednutí
Kde Hamaka Store sídlíte?
Sídlíme se v Dedemsvaartu. To je na východě Nizozemí. Naše přesná adresa je:
Hamaka Store
Fahrenheitstraat 5
7701 BV Dedemsvaart
Nizozemí
Jaká je vaše otevírací doba?
Ve všední dny (pondělí až pátek) máme otevřeno od 09:00 - 17:00.
Před návštěvou prosím nejprve kontaktujte náš zákaznický servis, protože míváme plné ruce práce nebo jsme dočasně nepřítomní.
Je možné zaplatit při vyzvednutí objednávky?
Ano, je možné zaplatit v hotovosti. Nemáme bankomat, ale peníze můžete vybrat v centru města.
Mohu si produkty nejprve prohlédnout a vyzkoušet?
Bohužel nemáme vystaveny všechny produkty. Ale všechny houpací sítě, závěsné sedačky, stojany a další produkty máme skladem, takže si můžete vyzkoušet téměř všechny houpací sítě a závěsné sedačky!
Tip: Houpací síť si přijďte vyzkoušet jen tehdy, když jste dobře odpočatí. Občas se totiž stane, že nám v síti někdo usne.Vrácení zboží
Mohu objednávku vrátit?
Pokud nejste se svým nákupem stoprocentně spokojení, můžete nám produkt vrátit do 365 dnů po obdržení. V této lhůtě můžete vrátit nepoškozenou objednávku co nejblíže původnímu stavu a pokud možno v původním obalu.
Produkt musí být nepoškozený a nesmí nést žádné stopy používání. Pokud je produkt poškozený nebo použitý, můžeme vám účtovat plné náklady.
Houpací síť nebo závěsné křeslo byste měli úhledně složit a uložit do úložného vaku, pokud je k dispozici. Výrobek jste obdrželi úhledně, chceme ho úhledně také vrátit. Pokud budeme muset houpací síť nebo závěsné křeslo složit sami a/nebo uložit do úložného vaku, naúčtujeme si CZK 200. Pokud je výrobek špinavý, účtujeme si 50 % maloobchodní ceny.
Mohu svou objednávku vyměnit?
Bohužel není možné provést vratku zároveň s novou objednávkou. Vždy vám vrátíme peníze.
Chcete okamžitě dostat jiný produkt? V tom případě si objednejte a zaplaťte nový produkt přímo v našem internetovém obchodě.
Kolik stojí vrácení zboží?
0 Kč náklady na vrácení u objednávek nad 750 Kč *
299 Kč náklady na vrácení u objednávek pod 750 Kč *
V případě částečného vrácení vám budeme účtovat náklady na vrácení, pokud je celková částka ponechaných produktů po vrácení nižší než 750 Kč.
* Výše uvedené náklady na vrácení zboží platí pouze v případě, že dodržíte náš postup vrácení, jak je uvedeno v části „Jak mám vrátit objednávku?“. Štítek na vrácení můžete vytvořit zdarma, výše uvedené náklady odečteme od částky, která má být vrácena.
Pokud vrátíte produkt na naši zpáteční adresu vámi zvoleným alternativním způsobem, přímé náklady na vrácení produktu hradíte sami.
Mohu objednávku kdykoli vrátit?
U nás máte na rozmyšlenou 365 dnů. Po nahlášení zrušení nákupu můžete zboží do 14 dnů vrátit. Pokud zboží vrátíte před uplynutím 14denní lhůty, stihli jste to.
Období, kdy si můžete nákup rozmyslet, vyprší 365 dnů po dni, kdy vy nebo vámi určená třetí strana (nikoli přepravce) fyzicky převezme produkt. Nárok na vrácení peněz zaniká po 365 dnech, kdy také začne platit roční záruční lhůta.
Produkt musí být nepoškozený a nesmí nést žádné stopy používání. Pokud je produkt poškozený nebo použitý, můžeme vám účtovat plné náklady.
Houpací síť nebo závěsné křeslo byste měli úhledně složit a uložit do úložného vaku, pokud je k dispozici. Výrobek jste obdrželi úhledně, chceme ho úhledně také vrátit. Pokud budeme muset houpací síť nebo závěsné křeslo složit sami a/nebo uložit do úložného vaku, naúčtujeme si CZK 200. Pokud je výrobek špinavý, účtujeme si 50 % maloobchodní ceny.
Jak mám vrátit objednávku?
O štítek pro vrácení můžete požádat prostřednictvím níže uvedeného odkazu:
Země EU: Požádejte o štítek pro vrácení pro EU.
Norsko: Požádejte o štítek pro vrácení NO.
Velká Británie: Požádejte o štítku pro vrácení UK.
Švýcarsko: Požádejte o štítek pro vrácení CH.
Vracíte zásilku ze Švýcarska? Na vnější stranu zásilky připevněte štítek pro vrácení zboží a celní doklady (3x).
Ujistěte se, že jste zboží bezpečně zabalili:Jste právně odpovědní za vracenou zásilku i její obal. Používejte proto pevné obaly a dostatečné množství vhodné pásky. Pokud není produkt dobře zabalen, může dojít k jeho poškození. Pokud nemůžeme vrácený produkt prodat jako nový, můžeme vám účtovat poplatky.
Mohou výdejní místa odmítnout převzít vracené zboží?
Ne všechna výdejní místa přijímají velké zásilky. Pokud si přejete vrátit velký balík s naším štítkem pro vrácení a výdejní místo ho odmítne, budete muset najít jiné místo.
Ze zkušenosti víme, že se to stává jen velmi výjimečně, většinou v případě našich největších houpacích stojanů.
Takovou zásilku můžete vrátit i jiným, vámi zvoleným způsobem. Přímé náklady na vrácení zásilky alternativním, vámi zvoleným způsobem však budete hradit vy.
Můžete vracené zboží vyzvednout u mě doma?
Obvykle ano, ale za tuto službu účtujeme poplatek. Minimální poplatek je CZK 350, ale odvíjí se od velikosti balíků. Žádost o vyzvednutí.
Jak mohu vrátit objednávku z Amazonu?
Přihlaste se do svého účtu Amazon a zaregistrujte vratku. Vratku vašeho zboží nemůžeme zpracovat, pokud není zaregistrována na Amazonu. Vždy musíte dodržet zásady vrácení zboží společnosti Amazon. To může znamenat odlišné podmínky nebo vyšší náklady na vrácení.
Jak rychle zpracujete vrácení mého zboží?
Vratku zpracujeme do pěti pracovních dnů. Po zpracování vrácení produktu od nás dostanete e-mail. Na váš účet bude co nejdříve a nejpozději do 14 kalendářních dnů od zrušení vrácena plná cena včetně veškerého poštovného. Pokud vrátíte pouze část objednávky, náklady na doručení vám nebudou vráceny.
Pokud se výslovně nedohodneme jinak, vrátíme vám peníze stejnou platební metodou, jakou jste zvolili při původní transakci; v žádném případě nebudeme za vrácení peněz účtovat žádné poplatky. S vrácením peněz můžeme počkat, dokud k nám zboží nedorazí, nebo dokud neprokážete, že jste zboží vrátili – podle toho, co nastane dříve.
Abyste mohli uplatnit právo na odstoupení od kupní smlouvy, musíte nás o zrušení smlouvy písemně informovat poštou, faxem nebo e-mailem. K tomuto účelu můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy pro zákazníky z EU (PDF), ale není to vaše povinnost. Pomocí výše uvedených odkazů je to jednodušší a rychlejší. Pokud využijete možnost odstoupení od kupní smlouvy, musíte nám produkt do 14 dnů zaslat na zpáteční adresu.
B2B
Jak mohu objednat jako společnost nebo instituce?
Při pokladně zadejte název své společnosti, zaplaťte platební metodou a obdržíte od nás fakturu.
Bude se DPH automaticky přeúčtovat?
Sídlí společnost v EU, ale mimo Nizozemsko? Poté zadejte také DIČ. DPH se pak automaticky přesune v pokladně. Obdržíte fakturu, na které byla přeúčtována DPH.
Fakturu poté nemůžeme změnit. Také nemůžeme dodatečně převést DPH. Měli byste proto pečlivě zkontrolovat všechny podrobnosti v pokladně.
Mohu jako společnost nebo instituce přidat referenci?
Pokud musí být na faktuře uvedena reference, musíte ji zadat do pole při placení. Například za názvem společnosti nebo za příjmením.
Mohu jako společnost nebo instituce získat cenovou nabídku?
Všechny slevy se automaticky přidávají do nákupního košíku. Okamžitě tedy vidíte, jaké jsou celkové náklady a zda jsou produkty skladem. Žádné další slevy neposkytujeme. Další informace o slevách si přečtěte zde.
Pokud potřebujete cenovou nabídku ve formátu PDF, proveďte následující: Nejprve zadejte objednávku prostřednictvím webové stránky. Vyberte jako způsob platby „Bankovní převod“.
Potvrzení objednávky obdržíte obratem e-mailem. E-mail obsahuje také potvrzení objednávky ve formátu PDF. Použijte toto PDF jako cenovou nabídku.
Až vaši nabídku schválíte, můžete objednávku zadat znovu a okamžitě zaplatit. Nebo zaplaťte prostřednictvím platebních údajů, které vám byly zaslány v samostatném e-mailu. Po zaplacení automaticky obdržíte fakturu.
Zrušit nabídku? Pokud nebude platba provedena, objednávka bude po 14 dnech automaticky zrušena.
Mohu jako společnost nebo instituce platit fakturou?
Potřebuje vaše správa nejprve fakturu, než bude možné objednávku zaplatit? Pak máme následující řešení.
Nejprve zadejte objednávku prostřednictvím webu. Jako způsob platby vyberte „Bankovní převod“.
Potvrzení objednávky obdržíte obratem e-mailem. Odpovězte na toto potvrzení objednávky s poznámkou, že si přejete nejprve obdržet fakturu.
Fakturu s číslem našeho bankovního účtu (IBAN) zašleme e-mailem do 1 pracovního dne.
Objednávku odešleme po obdržení platby. Kontrolujeme to jednou týdně. Pro urychlení nám můžete zaslat doklad o platbě.
Poznámka: Od našeho poskytovatele plateb Mollie obdržíte žádost o platbu za objednávku, kterou jste zadali. Tohle můžete ignorovat. Zrušíme objednávku, kterou jste zadali, a vytvoříme novou objednávku s novou fakturou.
Mohu jako společnost nebo instituce platit následně také fakturou?
To není možné. Objednávka musí být zaplacena v plné výši před odesláním.
Mohu jako společnost nebo instituce získat slevu, když zadám velkou objednávku?
Kliknutím sem zobrazíte odpověď na tuto otázku.
Ztratil jsem fakturu, mohu si fakturu vyžádat?
Faktura bude zaslána e-mailem ihned po zaplacení. Hledejte na "Hamaka Store" nebo na "Tropilex B.V." ve své vlastní poštovní schránce a vyhledejte fakturu.
Nenalezeno? Fakturu si můžete vyžádat sami prostřednictvím tohoto odkazu. Fakturu si můžete vyžádat pouze od stejného webové stránky + jazyk, ve kterém byla objednávka provedena.
Nemůžeme fakturu znovu odeslat e-mailem. Musíte použít výše uvedený odkaz.
Otázky a záruční lhůta
Moje objednávka je neúplná, co mám dělat?
Znovu zkontrolujte, zda jste již vše vybalili. Malé předměty mohou zůstat v obalu.
Velké produkty jsou dodávány ve dvou částech. Často se stává, že jeden balíček dorazí dříve než druhý. Zkontrolujte si proto svůj e-mail, pokud jste od nás nedostali track and trace dvakrát.
Zkontrolovali jste vše a stále některé části chybí? Kontaktujte prosím přímo zákaznický servis a dejte nám také vědět, zda je krabice nebo přepravní taška poškozené nebo otevřené.
Vždy přidejte fotografie, jak jste objednávku obdrželi. Tímto způsobem vám můžeme pomoci rychleji a efektivněji.
Upozornění: Do 5 pracovních dnů od obdržení musíte zkontrolovat, zda jste vše obdrželi. Poté již nemůžeme produkty nebo díly posílat zdarma. Všechny samostatné díly a příslušenství lze snadno objednat prostřednictvím našich webových stránek.
Moje objednávka je poškozená, co mám dělat?
Okamžitě vyfoťte ještě neotevřený obal a poté poškozené věci! Pošlete fotky do naší zákaznické služby a my problém vyřešíme za vás.< / p>
Vždy vás nejprve požádáme o fotografie, abychom mohli nabídnout lepší řešení.
Upozornění: Do 5 pracovních dnů od obdržení musíte zkontrolovat, zda je produkt v dobrém stavu. Poté již nemůžeme produkty nebo díly posílat zdarma. Všechny samostatné díly a příslušenství lze snadno objednat prostřednictvím našich webových stránek.
Kam mohu podat stížnost?
Máte stížnost ohledně produktu, našich služeb nebo doručení vaší objednávky? Pro hlášení stížnosti (nebo vady) platí jiný postup než pro vracení zboží. Žádáme vás, abyste nás co nejdříve informovali o reklamaci. Můžete nás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem. Přejděte na náš zákaznický servis, kde najdete naše kontaktní údaje a otevírací dobu.
Na vaši stížnost odpovíme do 14 dnů a problém po konzultaci s vámi co nejdříve vyřešíme. Pokud nás o reklamaci informujete e-mailem, uveďte prosím číslo objednávky a vaše telefonní číslo (uveďte, kdy budete v případě potřeby k zastižení), abychom vás mohli kontaktovat. Odpovíme vám nejpozději do pěti pracovních dnů.
V případě, že podanou reklamaci nelze uspokojivě vyřešit, můžete podat stížnost/spor na holandském výboru Thuiswinkel Disputes Committee at: www.sgc.nl. Nebo EU Disputes Committee na ec.europa.eu/consumers/odr.
Jak dlouhá je záruční lhůta?
Poskytujeme roční záruku na veškeré zboží zakoupené na Hamaka Store
Tato dodatečná záruka platí bez ohledu na vše zákonná spotřebitelská práva. Právní záruka znamená, že produkt je nebo musí dělat to, co spotřebitel může rozumně očekávat.
S jakými certifikačními značkami spolupracujete?
Spolupracujeme s různými organizacemi, abychom zaručili nejlepší kvalitu našich služeb a produktů.
Proto spolupracujeme s následujícími značkami kvality.
Pouze výrobky takto označené na tomto webu mají FSC®, GOTS® nebo OEKO-TEX® certifikát.
Jaké jsou vaše kontaktní údaje?
Pokud nás chcete kontaktovat, můžete nám poslat e-mail na adresu ;info@hamakastore.cz nebo nám zavolat na číslo 057 266 27 51 (místní sazba).Jsme vám k dispozici ve všední dny od 09:00 - 17:00.
Showroom
Přijďte si vyzkoušet houpací síť!
Hamaka Store
Fahrenheitstraat 5
7701 BV Dedemsvaart
Nizozemí
V pracovní dny: 09:00 - 17:00
Telefon: 057 266 27 51
Emailová adresa: info@hamakastore.cz